اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

زخم مهمه

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

تنها بودم که دستم زخم شد

پوستم کنده شد، بد و ضخیم و وسیع 

روی سه تا انگشت

چندبار به خودم گفتم ارامش داشته باش فقط درده و ما حلش میکنیم تا اون التهاب و بپر بپر و ترس اولش گذشت

خدایا! چقدر سریع گذشت! فقط چند ثانیه شد این بار

شستمش

خونه رو جمع کردم

پانسمانش کردم و به زندگیم رسیدم

سه روز گذشته

باهاش رواداری کردم و زخم قشنگی شده

من مراقبشم اونم بدقلقی نکرد و چیز مهمی نشد :)

بزرگسال شدم

چقدر بزرگسالی خوبه

...

بعد به قبلتر فکر کردم

به اون موقع که دوتا انگشتم موند زیر اتو و سوخت...خیلی بزرگ و زشت

باهاش رواداری کردم

وسایل پانسمانو بردم دانشگاه و سرکار و هر دو ساعت شستمش و از اول پماد زدم و بستم

حتی جاش هم روی من بدزخم نموند

زخمای قشنگی هم بودن: تمیز، مرتب، با سر و ته

بعد به خیلی خیلی...خیلی قبل تر

کوچولو بودم و یه ریزه بود که ساطور رو گذاشتم روی شصتم و خونی که فواره زد دیگه بند نیومد

رفتم با موچین مامان از توی صندوق صدقه سر راه پله پول کشیدم بیرون و یه بچه 5 ساله رو فرستادم پی چسب زخم و خود 11 ساله م گوشت کنده شده رو سرجاش فشار دادم تا برگرده

اونم برگشت :) تازه بقیه پولم اورد

بهش گفته بودم هول نکن و چیزی نیس و هول نکرد :))

...

پس نه! قضیه بزرگسالی نیست هرچند که بزرگسالیمو دوسش دارم

افرین به من :)

منو باید دوست بدارم 

 

 

 

+ اون بچه رو نجات دادم

نگین رو

رفتم پیش مادرم نشستم و گفتم تو خاله اون بچه ای و اگر کاری نکنی چه تفاوتی با هیچ کس داری

برای بچه ای که زبان نداره، فکر نداره زبون باش! فکر باش

رفت و به بچه گفت باید 70 درصد دوسش داشته باشی، داری؟

بچه گفته بود دوسش داشته باشم؟ ینی چجوری مثلا؟

اون داستان کنسل شده گویا : )

...

اخ خدا :(

چی بگم بهت؟!

وقتی اینهمه بچه میفرستی که گویا ابجی بزرگه همشون منم! باید زورشم بدی!! من آلردی از 8 جهت جر خوردم و کاملا واقفی! زور خاصی دارم؟! برای ورود به جای خاصی ثبت نام کردم که ازمون میگیری؟! ازینی که هستم سنگ تر خوبه؟! این بچه های نرم و طفلی رو هم دایورت کنم؟ مثل تو؟؟؟

 

 

 

+ توپیرامات رو هر شبی که نمیخورم اون شب تو خواب با پدر مرحومم دعوا میکنم

التهاب مغزم اونه

امیدوارم 6 ماه برای خواموش کردنش کافی باشه

یه کاریش میکنم

یادم باشه یه کاریش بکنم

مرد

جوری که انگار نزیسته بود :)

 

 

 

+ یه کاری مثلا مایندفولنس

 

 

 

 

۰۲/۱۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی