اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

68

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ

+ خب اینجا هنوز بلاگ منه

قربون شکلت برم بچه!

خوب شد پاکت نکردم و ببخشید که هی از سر و تهت زدم :(

بلاگ جان هر مرتبه که اینجا نوشتم باید شروع کنم به بهبود خودم ناموفق بودم

اگر باز بنویسم دیگه در حق تو جفاست

میفهمم که باید اولین قدمم حل این مشکل در من باشه: هزارتا فکر همزمان، تمرکز نکردن، بیهودگی

امیدوارم این خانم دکتر دست کم همین مساله رو برای من ساده تر کنه

 

 

+ نمیشه برم یه شهر دیگه؟

یه اتاق برای خودم کرایه کنم، یه شغل کوچولو داشته باشم و همین؟

عجب غلطیه "حرف گوش کردن"

هردفعه که ادم حرف گوش کنی میشی یه جون از جونات کم میشه

"افرین دختر خوب که نرفتی شهرستان دانشگاه"

خاک تو سرت! چرا نرفتی؟! چرا حرف گوش کردی؟! 

۰۲/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی