اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

آهوی آهن رگ من!

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۳ ب.ظ

... زار و زار گریه می کردن پریا

مث ابرای باهار گریه می کردن پریا

گیس شون قد کمون، رنگ شبق

از کمون بلن ترک

از شبق مشکی ترک...

 

+ مدتی خواب بد نداشتم

یادم نمیاد خواب خوش دیدم یا نه

دوباره شروع شد

مودمو از برق میکشم که نفهمی نیمه شب میپرم

...

خواب دیدم نیستی

درد عمیقی بود، دردی که توقع نداشتم انقدر زیاد باشه و غافلگیرم کرده بود

اون سینماهه چیه بالاتر از میدون ولیعصر؟ رو به روی اون کنتاکیه؟ اونجا از یه کوچه زدم بیرون...در حالی که از درد قفسه سینمو گرفته بودم و به خودم میگفتم گریه نکن! گریه نکن!

پامو میکشیدم، انگار چیزی خورده بود به پای مصدومم....اخر سر گریه کردم....با گریه دنبال مطبی میگشتم، به خودم میگفتم کاش بگه چیزی نیست! 

عکس زانوم تو دستم بود و مطبو پیدا کردم، منشی رو ندیدم، در زدم ولی دکتر رفته بود...منشی داد میزد کجا خانوم؟! برگشتم، مهسا بود... انگار اون بخش روحم که فقط ناظر بود از قفس در اومد....تو خواب انقدر تو بغل مهسا زار زدم که هوا تاریک شد....یادمه سوار ماشینم کرد و برام اب معدنی خرید....یادمه که درد پام خوب شد....ولی تو هنوز نبودی

...

تا حالا انقدر فعال فکر نکرده بودم و حس نکرده بودم تو خواب! درد واقعا درد بود، واقعا با خودم حرف میزدم، و وقتی بیدار شدم دیدم که واقعا داشتم گریه میکردم...

 

 

 

 

+ نیاز دارم کسی برام شعر بخونه

شاملو بخونه:

آی پریای نازنین

چتونه زار میزنین؟

 

یا بگه: دیر است گالیا...

 

یا: ... در این غروب سرد پر از درد...محبوب من! به بدرقه ی من برگرد!

 

کسی با صدای وسیع تلخ

مردی که همیشه شعر میخونده.... ولی حالا جلوی چشمای تو صداش ضعیفه....

...

اگر دختر احمق سابق بودم همین حالا یکی دست و پا میکردم

حالا نمیتونم....ارامش دارم و دلم نمیاد خرابش کنم

 

۹۶/۰۲/۰۱

نظرات  (۱)

متن زرد اصلا قابل خواندن نیست
پاسخ:
select کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی