اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

خستگی

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

میدونید چیکار میکنم؟؟

دوشنبه توی راه برگشت برای خودم یه لوسیون خوشبو میخرم...شب که میرسم خونه یه قرص بیرون روی میخورم! یا دوتا!! و صبح سه شنبه هرچیزی که درونمه تخلیه میکنم!! اگه حس کردم جواب نداده دست میکنم ته حلقم و بالا میارم!! گلومو زخم میکنم که زرداب بالا بیارم!

بعد دست کم 20 مین مسواک میکنم، میرم حموم و چند ساعت خودمو میشورم! انقدر که محو شم! بعد موهامو خشک میکنم، لوسیون میزنم...برای خودم پتو پهن میکنم و تا صبح چهارشنبه فقط برای ادکلن زدن به بالشم بیدار خواهم شد!

....

شاید ازین چرک و کثافتی که حس میکنم دنیامو گرفته نجات پیدا کردم :/


۹۵/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی