اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

3

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

این قدر هست که بانگ جرسی می آید

 

 

+ قرص عجیب و غریبم دیگه داره دیوانه م میکنه

امروز دوزادهمیشو خوردم و تا سی هنوز کلی مونده :(

لبام خشک شده و انقدر مسواک کردم که حس میکنم دیگه لثه ای برام نمونده! پوستم سرتاسر خشک و قرمز و پوست پوست شده :/ علاوه بر همه اینا دم عیدی شوره سر نیز دارم!! به به :))

عوضش به وضوح جوشام در حال بهبود هستن :) البته متوجهم که اگر کل هیکل یه موجودی خشک بشه طبعا جوشا هم خشک میشن :/ بات لتس بی هوپفول! :)))

 

 

+ چی باعث شد دیگه وبلاگم مرکز جهان نباشه؟

تصمیم گرفتم که از درد هام چیزی ننویسم، اون زمان این یک تصمیم مقطعی بود، فقط مثل اون معتادا که خوردن به تعطیلات عید منم خوردم به چند ماه فشار شدید... بیادش ک میارم دلم برای خودم میسوزه، اون دسته از اتفاقات باعث شده خیلی چیزا رو جدی نگیرم

اگر این یک ماه و خرده ای رو در نظر نگیریم، اخرین باری ک آندر پرشر نبودم دو سال و هفت ماه پیش بوده :/

 

 

 

+ نمیفهمم این چه نوع مازوخیسمه که من دچارشم!؟ ینی با اعتماد نکردن به کسی ک حتی میشه از خودش به خودش پناه برد جوری خودمو ازار میدم که میتونم به الله برای جهنمش ایده جدید ارائه کنم :/

یه روزایی هست که میفهمی کی لاف میزنه و کی واقعا دستاشو دورت سپر کرده...

ترجیح میدم که با تو فقط لاف بزنم، میتونی درک کنی؟ تو عاشق ساکت محافظه کار... 

ترجیح میدم که دور باشی و سلام برسونی، ترجیح میدم که رفیق خوشی باشی....ترجیح میدادم که جهان به عقب برگرده اما نمیشه، هرچند که نمیدونم اگر برگرده کدوم کار رو نباید انجام بدم! اصلا مگه چیزی هم تحت اختیار من بود؟!

 

 

 

+ پدرم یک دیکتاتوره بدون هوش لازم برای دیکتاتور بودن

بعد از بیست و دو سال تازه متوجه شده اگر اجازه بده زندگی از لای انگشت هاش چکه کنه حتی میتونه تو حیاط خونه انگور بکاره و پشت پنجره حسن یوسف داشته باشه، بعد از 22 سال به خودش اجازه داده این ضعف بزرگ رو اشکار کنه: من از گیاهان خوشم میاد!

....

دنیا رو به زن ها بسپارید! موجوداتی که یقه همدیگه رو نمیگیرن، کاری که باید رو انجام میدن و تمام میکنن حتی اگر دوستش نداشته باشن و راه که میرن به دنیا رنگ میپاشن! حتی اگر هیچ دو نفری از اون جهان سر یک رنگ توافق نداشته باشن در اخر یک زن میتونه رنگی به زندگی ببخشه که همه دوستش دارن

از ارابه های "نرینگی" تون پیاده شید، جهان رو به دست زن ها بسپارید و با خضوع تمکین کنید، این برای شما بهتر است اگر بیاندیشید :)

۹۴/۱۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی