اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

به شیب شب سرازیرم

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

 

آهو ندیده ای که بدانی فرار چیست

صحرا نبوده ای که بفهمی شکار چیست

 

باید سقوط کرد و همین طور ادامه داد

دریا نرفته ای بچشی آبشار چیست

 

پیش من از مزاحمت بادها نگو

طوفان نخورده ای که بفهمی قرار چیست

 

هی سبز در سفیدی چشمت جوانه زد

یک بار هم سوال نکردی بهار چیست

 

در خلوتت به عاقبتم فکر کرده ای؟

خُب...کیفر صنوبرِ بی برگ و بار چیست؟

 

روزی قرار شد برسیم آخرش به هم

حالا بگو پس از نرسیدن قرار چیست؟

 

 

+ امتحانا دهنو سرویس کردن

هرچی میخونی باز از یه وری درمیره

فکر کنم این همون حسیه که بچه خرخونا کل عمرشون باهاش درگیرن: انقدر درس برای خوندن داری که وقت سر خاروندن نداری :/

من مرد اینجور زندگی نیستم...زنانگی لطفا!

 

 

 

+ خب قرار نیست همه بفهمن

ولی من سروشو درک میکنم و به رفتنش رای نمیدم

ادمی که درگیر یک رابطه ست، شغل داره و درس میخونه، مضاف بر همه اینها خانوادشم پیشش نیستن و تک تک کارهاشو باید به تنهایی انجام بده....چقدر شبیه منه...

من درکش میکنم و به رفتنش رای نمیدم

:)

 

 

 

+ فکر کنم هفته آینده رو بیام دانشگاه

 

 

 

 

+ دلم یه کنج میخواد

یجایی مثلا....امممم.....مثلا این راه از دانشکده کامپیوتر تا سلف که دوتا پیاده رو داره یکیش پایین تره، تو دل اونی که بالاتره یه لونه بکنم برم توش، مچاله شم تو خودم و زار بزنم....قبلا یه قطره اشک میومدو ادم سبک میشد....حالا بدون ریختن ریمل و خط چشمم ساعتها اشک میریزم ولی خالی نمیشم...

حسی نسبت به بچه خالم نداشتم؛ دیشب وقتی عکسشو نگاه میکردم تو دلم گفتم: چقدر راه داری کوچولو...چقد قراره سخت باشه....چقدر راه سخت داری کوچولو...چرا به خودشون اجازه دادن تو رو بندازن تو اینهمه درد؟ چطور؟ وقتی نمیدونن لحظه ی بعد میتونن از تو محافظت کنن یا نه

 

 

 

+ دلم یه غذای گرم خونگی، یه سریال یا چندتا فیلم خوب و چند ساعت خواب راحت میخواد

که خب ممکن نیست!

چون امتحانات تا دسته کردن تو ما و بیرونم نمیکشن!!

و در این بحبوحه _که امیدوارم املاش درست باشه!_ دو عدد زایمان و در پی آن مهمونی داریم، که خب من چی بپوشممممم؟؟؟ آبی باشم یا قرمز یا طلایی؟ :((((

باید 20 واحد پاس کنم در حالی که از ابعاد شکمم ناراضی ام :(((( نمیشه ادم وقتی زیاد میخوره بره جاهایی که پسرکش میشه عوض شیکم و پهلو؟! هوم؟! این چه باگیه خلقت من داره خدا؟!....بعد باید دنبال کار بگردم درحالی که دوباره 20 واحد برای پاس کردن و یه شکم بزرگ خواهم داشت :/

 

 

 

+ اِنی وی؛ اومده بودم بنویسم که ببخیام کودوماس:

پروژه الکترونیک و امتحان فیز3 از 6 فصل تا چهارشنبه

اون بخش اندیشه دو

تمرینای مبانی

یه تایمم بذارم برا تولدم فک کنم

 

 

۹۵/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی