اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

ای من فدای شیوه ی چشم سیاه تو

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ق.ظ

امروز 27 مهره

باز داره امار روزام درمیره

باید بیدار بمونم! باید وقتی میرسم خونه بیدار بمونم! :( سرما منو میکشه :( فلجم میکنه و منتقلم میکنه زیر پتو....اون کوفتیم که انقدر نازت میکنه و گرمت میکنه ... همونجا بخوابی ...اووووف...

....

خوانش پریشی خر اسد! هی حروف کنار همو جابجا میزنم خودمم حالیم نمیشه :(((

....

خدا رو شکر...

یک زندگی واقعی با دردهای واقعی...نمیدونم چطور سالها تو مهی از ماخولیا زندگی میکردم، شکر که زندگی کردم! شکر که حتی بد زندگی نکردم و شکر که حالا خورشید میتابه و باد میاد :) واقعی :)

البته خداجان! لطفا سالهای تازه جوانی انسان ها رو راحت تر قرار بده!! حتی اگر به کس دیگری هم مثل من بجای هرگونه منبع منطق یه گونی هورمون داده بودی :/ تچکر

....

ینی شعرخوندن من در شعرخوانی دانشگاه میتونه دریچه ها به دانش باز کنه!!

هلالی جغتایی رو مادرش انقدر تحسین نکرده بود که این فرزندان انقلاب دیروز تحسین کردن :)))) باو من رفتم دیگه م نمیام :))) دل بقیه رو نشکن خو

از حضور دانشجوهای ارشد و دکتری شهرستانی اذیت میشم...کسی دیروز با همون صدا و سختی شاملو میخوند...مجبورم کرد تخلص شاملو رو بخاطر بیارم...متاسفم! متاسفم که برای خوب شدن حال من حال تو بد شد....میشه کمتر به ظالم بودن من اقرار بشه؟! میشه کمی کمتر منعکس شی در سادگی ادم ها؟ ببخشید...

....

امیدوارم امتحان امروز خوب باشه

اخر هفته ای گهی رو براتون ارزومندم :) مثل مال من! با تمرینای کامپیوتر و فیزیک3 و ریاضی فیزیک، با نحقیق های تمدن و امتحان های فیز3 و مبانی در اغاز هفته اینده :)) ضمنا برای شما در این اخر هفته فک و فامیل ارزومندیم :) تا دهانتان را بمایند :)

کاش یکم خلوت شه دنیا، زندگیمو مرتب کنم

البته به این تنک کردن جمعیت ادمای دنیام نمیشه گفت خلوت کردن، میشه بهش گفت تنهایی را برگزیدن که البته ازش رضایم :) سو لف!

۹۵/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی