اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

اِل مارالی

مائیم و کهنه دلقی کآتش در آن توان زد

داشتی زندگیتو میکردی...داشتم زندگیمو...

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

تویی اون کسی که باید از زمان گذشت و دید

همه ساعتا رو وقت رفتنت عقب کشید



+ بعد از چند روز تعطیلات لذتبخش (و محزون عزاداری تا کسی نیومده بخشی از پوششمونو بکشه سرمون!!) دلم خواست بنویسم

اقا جان رفرش نکن! حس نوشتن داشتم زنگ میزنم :))) آی پیتو حفظ شدیم!!




وااای باید هندزفری رو دربیارم و بنویسم :))) هرچی میشنوم دوس دارم بنویسم :)




+ بزرگ میشی تا بفهمی قرار نیست از دوری کسی بمیری...میتونی حس کنی این ادم رو خیلی دوست داری و در عین حال میدونی که میره، حتی خیلی زود و تو همچنان دوستش خواهی داشت، اما در زمانی که نزدیک تو نیست در عذاب نخواهی بود...

بزرگ شدن خوبه ...دردش کمه...اگه مثل من از آگاهی دردت نیاد!


اورییم اورییم خیالاری

اورییم اورییم نجه آغلایر

اورییم اورییم او خیالاری

اورییم اورییم نجه آغلایر...



+  خیلی زمان میبره تا بفهمی حق با منه! دو برابر توان من! سالها بعد ازینکه دست از تلاش برای اثباتش میکشم

من کامل و فلان نیستم...همینی که هستمو قدر بدون...یه روز تو رو ترک میکنم و دیگه برنمیگردم، دستات از "از دست دادن" پر میشه




+ بعضی از دوستی ها رو نمیکشم دیگه :)) پریسا یکیشه

ینی کلا حوصله برگشتن و ترمیم کردن روابطمو از دست دادم 

بکش بیرون عشقم :) حال ندارم برگردم خاطراتی رو دوره کنم که توی نصفش من جنازه بودم و با پپسی زنده بودم یا نفسم ته میکشید یا ...! هوم؟! هو عه نایس تایم بیبی


راستی الاهه! چرا تو برنمیگردی منو پیدا کنی و بهم بگی چرا یهو گم و گور شدی؟! که مگه افسانه در 17 سالگی چقدر بد میتونست باشه که وقتی از رفتنت میگفت بغض داشت؟ چرا برنمیگردی بذاری زخماتو بلیسیم کوچولو؟! حتی اگر رها شدی، حتی اگر حس میکنی نمیفهممت و ازت ارامش خودتو طلبکارم؟ باید برگردی و بذاری حالم از قیافت بهم بخوره! باید برگردی و اجازه بدی با انگشت ته مونده دوستیمونو دربیارم و ببینم که خالی شده...لعنت به بی خداحافظی خاموش شدنت!




+ درس میخونم

و خدا جان لطفا نتیجه ش خوب باشه! :) تشکرات

وگرنه اینهمه تمرین بنویسم تهش دوباره با یه جونوری مثل افشار بخوام درگیر شم .... :(




+ ایمان! عزیز دل برادر! بیار اون پولو بده :) فقیر! بدبخت! بی چیز! سائل و غیره :)))




+ درباره یه چیازیی هم یه چیزایی میخواستم بنویسم که حسش نیس



+ گود نایت بلاگ جان 

۹۵/۰۷/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی